Vodafone chtěl oslovit Gen Z neomezeným mobilním tarifem #jetovtobě. Místo klišé kategorie jako “neomezená data = neomezená svoboda atd.” jsme jej ukázali jako neomezeně možností být opravdu sami sebou. Být cringe. Být tryhard. Být left on read. Tedy to, s čím se mladí setkávají v životě. Generace Z byla nejen cílovkou, ale i součástí týmu.
Kampaň se týkala všech komunikačních pilířů firmy - digitální společnosti, udržitelnosti a inkluze.

Přihlašovatel: McCann Prague
Agentura: McCann Prague
Klient: Vodafone Czech Republic
Značka: Vodafone
Produkce: Unreal Visual
Creative Director Vladimír Zikmund
Copywriter Ema Labudová
Graphic Designer Hana Kudrnáčová
Strategic planner Martin Svetlík
Account Director Tereza Sabová
Digital Account Manager Alice Kristenová
Account Manager Lucie Bobáňová
Social Media Manager Monika Šindelářová