Film: Medium format (16-60")
Dobrá práce
Na českém trhu práce panoval chaos.
Volných pracovních míst bylo víc, než kdy jindy, ale lidé s dobrým stabilním jobem nechtěli, nebo se báli práci změnit.
Jobs.cz, největší portál s nabídkou práce v Česku, tato situace nepříjemně zasáhla a proto se rozhodl podnítit změnu. Vyzvali jsme naši ambiciózní cílovou skupinu, aby se už dále nespokojila se svojí jen dobrou prací. Ptali jsme se „Je váš dobrý job dost dobrý“? Tato TVC byla v různých formách nejdůležitější součástí taktické kampaně.
Přihlašovatel: | Kaspen/Jung von Matt a.s. |
---|---|
Agentura: | Kaspen/Jung von Matt a.s. |
Klient: | LMC s.r.o. |
Značka: | Jobs.cz |
Produkce: | Armada Films |
Creative Director | Lester Tullett |
Copywriter | Petra Sedláčková |
Art Director | Matúš Nemčík |
Director | Tomáš Řehořek |
Director of Photography | Alexander Šurkala |
Producer | Armada Films/Pavel Picek |
Strategic planner | Leon Sverdlin |
Account director | Maria Dvořáková |
Account executive | Michaela Martinková |