Na českém trhu práce panoval chaos.
Volných pracovních míst bylo víc, než kdy jindy, ale lidé s dobrým stabilním jobem nechtěli, nebo se báli práci změnit.
Jobs.cz, největší portál s nabídkou práce v Česku, tato situace nepříjemně zasáhla a proto se rozhodl podnítit změnu. Vyzvali jsme naši ambiciózní cílovou skupinu, aby se už dále nespokojila se svojí jen dobrou prací. Ptali jsme se „Je váš dobrý job dost dobrý“? Tato TVC byla v různých formách nejdůležitější součástí taktické kampaně.

Přihlašovatel: Kaspen/Jung von Matt a.s.
Agentura: Kaspen/Jung von Matt a.s.
Klient: LMC s.r.o.
Značka: Jobs.cz
Produkce: Armada Films
Creative Director Lester Tullett
Copywriter Petra Sedláčková
Art Director Matúš Nemčík
Director Tomáš Řehořek
Director of Photography Alexander Šurkala
Producer Armada Films/Pavel Picek
Strategic planner Leon Sverdlin
Account director Maria Dvořáková
Account executive Michaela Martinková