Spatial
Stříbro
Jak Arcane dorazil do Česka
S blížící se premiérou Arcane, nového seriálu ze světa hry League of Legends na Netflixu, bylo potřeba zaujmout nejen současnou hráčskou základnu, ale především přilákat nové diváky, které samotná hra nezajímá. V reálném OOH stuntu jsme využili nejznámější pražské věže k šíření tajemné růžové látky - “Třpytu”, která v seriálu promění hlavní hrdinku v šílence, jenž podobnými kousky terorizuje svět Arcane. Věže plné “Třpytu” stejně jako Arcane přehlédnul málokdo.
Přihlašovatel: | DDB Prague |
---|---|
Agentura: | DDB FTW Prague |
Klient: | Riot Games |
Značka: | Arcane |
Produkce: | Fame Factory |
Creative Director | Ivan Soukup |
Copywriter | Ondřej Kolek |
Art Director | Bedirhan Akcan |
CEO | Gavin Cheng |
Managing Director | Tomáš Klesa |
Account Manager | Michael Urban |
Agency Producer | David Havel |
Tým: | Radek Karko |
DOP | Radek Karko |
Photographers | Michal Budínský a Štěpán Svoboda |
Stunt special effects coordinator | Alžběta Kabelová |
Post Production | Evžen Zalevsky |
Sound Designer | Ondřej Dvořák |
Creative Strategist | Ecemnaz Kaya |
Social Media | Jakub Horváth, Filip Bílek |