Campaign: For Good
Stříbro
Dnes jsme #silnější. Dnes pomáháme.
Invaze Ruska na Ukrajině připomněla pamětníkům okupaci naší země v roce 1968. Dnes nejsme v roli oběti, jsme silnější a můžeme pomoct. Iniciovali jsme spojení značek Česká spořitelna (s dlouhodobým kreativním konceptem Jste silnější, než si myslíte) a Post Bellum s projektem Paměť národa sbírajícím vzpomínky na významné události. Kampaň vznikla během 6 dní jako bezprostřední reakce na invazi a okamžitou potřebu pomoci UA. Výsledkem byla rekordní vybraná částka, nejúspěšnější sbírka PN v historii
Přihlašovatel: | VMLY&R s.r.o., OAK Prague |
---|---|
Agentura: | VMLY&R s.r.o., OAK Prague |
Klient: | Česká spořitelna, Post Bellum |
Značka: | Česká spořitelna, Paměť národa |
Produkce: | Vernes, Bubenská Production |
Executive Creative Director | Tomáš Novotný |
Creative Lead | Tereza Svěráková |
Executive Manager | Tomáš Dvořák |
Group Account Director | Jakub Hereš |
Junior Account Manager | Marek Vyjdák |
TV Producer | Jana Brožková |
Film Director | Radim Špaček |
Director of Photography | Tomáš Kotas |
Music Composer | Igor Paleta |
Music Composer | Matěj Kroupa |
Art Director | Eugen Finkei |