Invaze Ruska na Ukrajině připomněla pamětníkům okupaci naší země v roce 1968. Dnes nejsme v roli oběti, jsme silnější a můžeme pomoct. Iniciovali jsme spojení značek Česká spořitelna (s dlouhodobým kreativním konceptem Jste silnější, než si myslíte) a Post Bellum s projektem Paměť národa sbírajícím vzpomínky na významné události. Kampaň vznikla během 6 dní jako bezprostřední reakce na invazi a okamžitou potřebu pomoci UA. Výsledkem byla rekordní vybraná částka, nejúspěšnější sbírka PN v historii

Přihlašovatel: VMLY&R s.r.o., OAK Prague
Agentura: VMLY&R s.r.o., OAK Prague
Klient: Česká spořitelna, Post Bellum
Značka: Česká spořitelna, Paměť národa
Produkce: Vernes, Bubenská Production
Executive Creative Director Tomáš Novotný
Creative Lead Tereza Svěráková
Executive Manager Tomáš Dvořák
Group Account Director Jakub Hereš
Junior Account Manager Marek Vyjdák
TV Producer Jana Brožková
Film Director Radim Špaček
Director of Photography Tomáš Kotas
Music Composer Igor Paleta
Music Composer Matěj Kroupa
Art Director Eugen Finkei