Abychom změnili vnímání Kauflandu jako supermarketu pro seniory, navrhli jsme oslovit novou mladší cílovou skupinu hráčů spojením s týmem SINNERS Esports. Klíčem k úspěchu celoroční kampaně bylo hluboké pochopení subkultury gamerů. Publikum jsme aktivovali na všech hlavních social media platformách včetně TikToku a Twitche. Díky insightům z esportového prostředí přijali mladí gameři Kaufland za svůj a z libereckých hříšníků se tak stali Kaufland boys <3.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB FTW Prague / OMD / Fuse / FleishmanHillard
Klient: Kaufland
Značka: Kaufland a SINNERS Esports
Produkce: Fame Factory
Creative Director, DDB FTW Ivan Soukup
Copywriter, DDB FTW Ondřej Kolek
Art Director, DDB FTW Bedirhan Akcan
Designer, DDB FTW Kryštof Henzl
Managing Director, DDB FTW Tomáš Klesa
Esports Group Head, FUSE Lukáš Kuchta
Esports Specialist, FUSE Martin Šula
Senior Media Planner, OMD Radek Kovář
Media Planner, OMD Beno Jakubův
Digital Media Planner, OMD Tereza Nechanická
Account Director, FleishmanHillard Marcel Bodnár
Agency Producer Ondřej Martinec
Post Production Evžen Zalevsky
Sound Designer Ondřej Dvořák