Social: Influencer talent
Traceable series
Jak s influencery navázat dobrý vztah, vzbudit v nich zájem a předat jim brand value v oblasti udržitelnosti, která je pro mladou generaci důležitá? Zorganizovali jsme zábavný edukativní workshop, kde si mohli vyzkoušet zpracování plastového odpadu, ze kterého pak společně vyráběli zeměkouli. Součástí akce bylo i představení udržitelných plánů do budoucna. Výsledek? Pro influencery uvolněný zážitek se značkou, pro značku autentický obsah na sociální sítě a dobře předaná message pro spotřebitele.
Přihlašovatel: | VMLY&R |
---|---|
Agentura: | VMLY&R |
Klient: | adidas |
Značka: | adidas Originals |
Produkce: | VMLY&R |
Art Director | Markéta Pešková Růžičková |
Photographer | Robin Malátek |
Manager | Barbora Pošepná |
Chief Creative Officer | Miloš Kočí |
PR Manager | Daniela Pokorná |