Media: Creating media
Obálka Forbesu namalovaná robotem ABB
Podniky čelí v dnešní době těžkým výzvám, zejména kvůli nedostatku pracovní síly a obavám z automatizace. Řešením těchto problémů je kolaborativní robotika. Jak ale efektivně předat toto poselství cílovému průmyslovému segmentu?
ABB Robotika spojila síly s magazínem Forbes, aby oslovila cílovou skupinu segmentu malých a středních podniků. V rámci unikátního partnerství vytvořil robot design titulní strany magazínu Forbes NEXT. Díky tomu měla kampaň široký dopad na domácí i mezinárodní úrovni.
Přihlašovatel: | Marketup s.r.o. |
---|---|
Agentura: | Marketup s.r.o. |
Klient: | ABB |
Značka: | ABB Robotics |
Creative Director | Andrej Štuk |
Copywriter | Anton Zelenko |
Art Director | Patrik Singer |
Manager | Aneta Hrončeková Kolajová |