Jak jednoduše proměnit pasivní sledování spotu v překvapivou a zábavnou interakci se značkou? Bankovní aplikace George umožňuje bezkontaktní výběr z bankomatu pomocí QR kódu, a když už se měl QR kód v reklamním spotu objevit, využili jsme ho. Celá kampaň byla oslavou hravosti, a tak si odměnu zasloužil ti, kdo byli dost hraví na to, aby objevili jeho skrytou funkci. Po naskenování se dostali na tajný web, kde na ně čekala výhra – cool merchandising.

Přihlašovatel: VMLY&R
Agentura: VMLY&R
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna
Produkce: Creative Embassy
Executive Creative Director Tomáš Novotný
Creative Lead Tereza Svěráková
Copywriter Tomáš Křešnička
Art Director Dmitri Ufimcef
Photographer David Turecký
Film Director Luboš Vacke
Director of Photography Radim Střelka
Editor Marek Kralovsky
Music Composer Portugal. The Man - Feel it Still
Producer Vašek Sládek
Producer Matuš Heger
Account Manager Veronika Stárová
Account Manager Leonora Nushi
Account Executive Veronika Kozáková
Account Directors Milan Hrubý, Jakub Hereš, Tomáš Dvořák