Media: Creating media
Stříbro
Be Safe Collection by Česká spořitelna
Podvodů na online bazarech prudce přibývá. České spořitelně dlouhodobě záleží na finanční bezpečnosti, proto jsme chtěli pomoct přímo tam, kde problém vzniká. Místo běžného reklamního prostoru jsme zvolili originálnější cestu, jak šířit osvětu. Vytvořili jsme kolekci oblečení s designy upozorňujícími na rizika a s tipy, jak se chovat bezpečně. Skrze aktivní komunitu jsme „hacknuli“ platformu a vznikla online guerilla kampaň, která nám přinesla mediální prostor zdarma a velmi pozitivní přijetí.
Přihlašovatel: | VMLY&R |
---|---|
Agentura: | VMLY&R |
Klient: | Česká spořitelna |
Značka: | Česká spořitelna |
Produkce: | Leonora Nushi |
Executive Creative Director | Tomáš Novotný |
Copywriter | Anna Soukupová |
Art Director | Valerie Rónová |
Copywriter & Digital Idea Maker | Michaela Brůhová |
Account Manager | Leonora Nushi |
Designer | Joanna Santarius |
Account Director | Milan Hrubý |