Podvodů na online bazarech prudce přibývá. České spořitelně dlouhodobě záleží na finanční bezpečnosti, proto jsme chtěli pomoct přímo tam, kde problém vzniká. Místo běžného reklamního prostoru jsme zvolili originálnější cestu, jak šířit osvětu. Vytvořili jsme kolekci oblečení s designy upozorňujícími na rizika a s tipy, jak se chovat bezpečně. Skrze aktivní komunitu jsme „hacknuli“ platformu a vznikla online guerilla kampaň, která nám přinesla mediální prostor zdarma a velmi pozitivní přijetí.

Přihlašovatel: VMLY&R
Agentura: VMLY&R
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna
Produkce: Leonora Nushi
Executive Creative Director Tomáš Novotný
Copywriter Anna Soukupová
Art Director Valerie Rónová
Copywriter & Digital Idea Maker Michaela Brůhová
Account Manager Leonora Nushi
Designer Joanna Santarius
Account Director Milan Hrubý