Abychom změnili vnímání Kauflandu jako supermarketu pro seniory, navrhli jsme oslovit novou mladší cílovou skupinu hráčů spojením s týmem SINNERS Esports. Kaufland se tak stal první značkou z retail segmentu, která vstoupila do esportu. Díky hlubokému pochopení subkultury gamerů, autenticitě a ochotě partnerství celoročně aktivovat napříč médii se spolupráce s týmem SINNERS Esports stala vzorem pro působení a content neendemické značky v esportu.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB FTW Prague / OMD / Fuse / FleishmanHillard
Klient: Kaufland
Značka: Kaufland a SINNERS Esports
Produkce: Fame Factory
Creative Director, DDB FTW Ivan Soukup
Copywriter, DDB FTW Ondřej Kolek
Art Director, DDB FTW Bedirhan Akcan
Designer, DDB FTW Kryštof Henzl
Managing Director, DDB FTW Tomáš Klesa
Esports Group Head, FUSE Lukáš Kuchta
Esports Specialist, FUSE Martin Šula
Senior Media Planner, OMD Radek Kovář
Media Planner, OMD Beno Jakubův
Digital Media Planner, OMD Tereza Nechanická
Account Director, FleishmanHillard Marcel Bodnár
Agency Producer Ondřej Martinec
Post Production Evžen Zalevsky
Sound Designer Ondřej Dvořák