V ČR mohou za třetinu nehod mladí řidiči, kteří jezdí nepřiměřenou rychlostí. Pokračování kampaně 13:Minut se zaměřuje právě na mladé, osvětu a prevenci.

Kampaň proběhla na středních školách, v autoškolách, ale také v online na TikToku a s influencery. Režie show pro střední školy se ujal Markus Krug. Show měla premiéru přímo během vyučování.

Dále navázaly preventivní aktivity BESIPu a Policie ČR, edukativní materiály pro učitele škol autoškol, včetně podzimního turné po kinech v celé ČR.

Přihlašovatel: McCann Prague
Agentura: McCann Prague
Klient: Česká kancelář pojistitelů
Značka: Česká kancelář pojistitelů
Produkce: AD Kolektive
Creative Director Aleš Brichta
Creative Director Vítězslav Štrobl
Account Director Michal Míka
Account Manager Bára Divíšková
Social Media Director David Bárta
Social Media Manager Monika Šindelářová
Photographer Patrik Klema
Tým: Markus Krug
Additional content Marko Iglič
Agency Producer Jitka Baldwin