Entertainment
Stříbro
13: CEST
V ČR mohou za třetinu nehod mladí řidiči, kteří jezdí nepřiměřenou rychlostí. Pokračování kampaně 13:Minut se zaměřuje právě na mladé, osvětu a prevenci.
Kampaň proběhla na středních školách, v autoškolách, ale také v online na TikToku a s influencery. Režie show pro střední školy se ujal Markus Krug. Show měla premiéru přímo během vyučování.
Dále navázaly preventivní aktivity BESIPu a Policie ČR, edukativní materiály pro učitele škol autoškol, včetně podzimního turné po kinech v celé ČR.
Přihlašovatel: | McCann Prague |
---|---|
Agentura: | McCann Prague |
Klient: | Česká kancelář pojistitelů |
Značka: | Česká kancelář pojistitelů |
Produkce: | AD Kolektive |
Creative Director | Aleš Brichta |
Creative Director | Vítězslav Štrobl |
Account Director | Michal Míka |
Account Manager | Bára Divíšková |
Social Media Director | David Bárta |
Social Media Manager | Monika Šindelářová |
Photographer | Patrik Klema |
Tým: | Markus Krug |
Additional content | Marko Iglič |
Agency Producer | Jitka Baldwin |