Creative Effectiveness
Stříbro
Budvar 33
Stačilo 1 pivo, Budvar 33, a v našem národním pivovaru se v roce 2022 začaly dít věci. Dva roky poté je zdaleka nejprodávanějším Budvarem v Praze. Oslovuje zcela novou cílovku, trend settery pod 30, kteří dříve mezi fanoušky Budvaru zrovna nepatřili. Zaujal také majitele hospod. Dnes se v 325 podnicích čepuje pouze Budvar 33, Budvar Original v nich nenajdete. Stačila 1 kampaň, které ani po 3 letech nedochází síly. Kampaň, která stejně jako pivo porušila všechny zažité tradice.
Přihlašovatel: | Kaspen/Jung von Matt a.s. |
---|---|
Agentura: | Kaspen/Jung von Matt |
Klient: | Budějovický Budvar |
Značka: | Budvar 33 |
Produkce: | Creative Embassy |
Creative Director | Lester Tullett |
Copywriter | Daniel Friš |
Director | Jan Kalvoda, Přemysl Ponáhlý |
Director of Photography | David Hofmann |
Editor | Tomáš Klimek |
Agency Producer | Tibor Hutter |
Art director | Lais Veloso |
Account director | Luboš Jahoda |
Account manager | Michal Křivánek |
Post. House | PFX |