Stačilo 1 pivo, Budvar 33, a v našem národním pivovaru se v roce 2022 začaly dít věci. Dva roky poté je zdaleka nejprodávanějším Budvarem v Praze. Oslovuje zcela novou cílovku, trend settery pod 30, kteří dříve mezi fanoušky Budvaru zrovna nepatřili. Zaujal také majitele hospod. Dnes se v 325 podnicích čepuje pouze Budvar 33, Budvar Original v nich nenajdete. Stačila 1 kampaň, které ani po 3 letech nedochází síly. Kampaň, která stejně jako pivo porušila všechny zažité tradice.

Přihlašovatel: Kaspen/Jung von Matt a.s.
Agentura: Kaspen/Jung von Matt
Klient: Budějovický Budvar
Značka: Budvar 33
Produkce: Creative Embassy
Creative Director Lester Tullett
Copywriter Daniel Friš
Director Jan Kalvoda, Přemysl Ponáhlý
Director of Photography David Hofmann
Editor Tomáš Klimek
Agency Producer Tibor Hutter
Art director Lais Veloso
Account director Luboš Jahoda
Account manager Michal Křivánek
Post. House PFX