S Georgem jde všechno hravě. Nejpopulárnější bankovní aplikace na trhu každý den usnadňuje život víc než 2 milionům klientů. Kampaň jsme proto pojali po georgeovsku jako oslavu hravosti a barevného světa, ve kterém se dají jednoduše překonat všechny překážky. Fyzikální zákony v něm neplatí – vše jde ovládat stejně intuitivně jako na displeji telefonu. A právě bezstarostnost, vtip a estetiku digitálního prostředí se režii podařilo hravě přenést i do spotu.

Přihlašovatel: Creative Embassy + VMLY&R
Agentura: VMLY&R
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna - bankovní aplikace George
Produkce: Creative Embassy
Creative Director Tomáš Novotný, Tereza Svěráková
Copywriter Tomáš Křešnička
Art Director Dmitri Ufimcef
Photographer David Turecký
Director Luboš Vacke
Director of Photography Radim Střelka
Editor Marek Kralovsky
Editor Portugal. The Man - Feel it Still
Producer Václav Sládek, Matouš Heger
Production designer Vojtěch Kálecký
Digital Account Manager Leonora Nushi
Senior Account Manager Veronika Stárová
Account Executive Jakub Hereš, Tomáš Dvořák
Executive Director Jakub Hereš, Tomáš Dvořák