Film craft: Direction
Péťa
„Reklama, která pro LGBT+ lidi udělala víc práce než pochody PRIDE.“ Jeden z pozitivních ohlasů na náš spot dokresluje důležitost osvěty témat, která v ČR stále vyvolávají emoce a diskusi. České dráhy jako první velká státní instituce se k tomu přihlásily v reklamě. V zápletce našeho příběhu jsme využili záměny jmen, abychom citlivé téma humorně odlehčili. Jelikož šlo navíc o propagaci cest do Maďarska, které je netolerancí k menšinám vyhlášené, vzbudila reklama rozruch v tamních médiích.
Přihlašovatel: | Havas Prague |
---|---|
Agentura: | Havas Prague |
Klient: | České dráhy |
Značka: | České dráhy |
Produkce: | T.H.A. |
Creative Director | Jakub Kolářík |
Creative Director | Petr Čech |
Art Director | Pavel Slováček |
Copywriter | Zdenek Buchtela |
account director | Marcela Brabcová |
Režie | Ondřej Trojan |
Kameraman | Tomáš Sysel |
Zvuk | Jiří Klenka |
Producer | Michaela Syslová |