Pro kampaň mobilního operátora T-Mobile s názvem „Pořád online“ jsme navrhli v českých poměrech unikátní TV spot, který v nekonečné smyčce představil několik mikropříběhů založených na nikdy nekončící lidské potřebě využívat data. Výsledný TV spot je kombinací záběrů 2 kamer v celkovém rozlišení 12 K a celkem 80 vrstev, které bylo pro dokonalý výsledný efekt potřeba nejprve dokonale "orchestrovat" a následně přesně seskládat dohromady.

Přihlašovatel: Publicis Groupe
Agentura: Saatchi & Saatchi
Klient: T-Mobile
Značka: T-Mobile
Produkce: Ad Kolektiv
Creative Director Ondřej Hübl
Copywriter Tomáš Vápeník
Art Director Viktor Říha
Art Director Marek Hes
Director Markus Krug
Director of Photography Radim Střelka
Manager Zuzana Kukačková
Producer David Promberger
Producer Denisa Dastychová