Film craft: Cinematography
Perpetuum T-Mobile
Pro kampaň mobilního operátora T-Mobile s názvem „Pořád online“ jsme navrhli v českých poměrech unikátní TV spot, který v nekonečné smyčce představil několik mikropříběhů založených na nikdy nekončící lidské potřebě využívat data. Výsledný TV spot je kombinací záběrů 2 kamer v celkovém rozlišení 12 K a celkem 80 vrstev, které bylo pro dokonalý výsledný efekt potřeba nejprve dokonale "orchestrovat" a následně přesně seskládat dohromady.
Přihlašovatel: | Publicis Groupe |
---|---|
Agentura: | Saatchi & Saatchi |
Klient: | T-Mobile |
Značka: | T-Mobile |
Produkce: | Ad Kolektiv |
Creative Director | Ondřej Hübl |
Copywriter | Tomáš Vápeník |
Art Director | Viktor Říha |
Art Director | Marek Hes |
Director | Markus Krug |
Director of Photography | Radim Střelka |
Manager | Zuzana Kukačková |
Producer | David Promberger |
Producer | Denisa Dastychová |