Přes 300 herců a komparzistů bylo pečlivě vybraných podle jednotlivých historických období. Téměř 200 let stará banka posílila atributy modernity a nadčasovosti obsazením mladé ženy, v hlavní roli personifikované značky ČS se objevila Jenovéfa Boková, která se (i podle následných testů) těšila mimořádně pozitivnímu přijetí u mladé i starší cílové skupiny. Image TV spot byl součástí dlouhodobé kreativní platformy Jste #silnější, než si myslíte, která má za cíl posilovat sebevědomí Čechů.

Přihlašovatel: VMLY&R s.r.o., Creative Embassy s.r.o.
Agentura: VMLY&R
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna
Produkce: Creative Embassy
Executive Creative Director & Copywriter Tomáš Novotný
Creative Lead Tereza Svěráková
Digital Copywriter Tomáš Křešnička
Art Director Dmitrii Ufimtsev
Manager Tomáš Dvořák
Senior Account Manager Martina Skřivanová
Junior Account Manager Marek Vejdák
Film Director Přemysl Ponáhlý
Film Director Jan Kalvoda
Director of Photography David Hofmann
Editor Filip Malásek
Executive Producer Vašek Sládek
Producer Matouš Heger
Digital Creative Lead Michal Vokoun