Visual craft: Postproduction
Bronz
Oči na cestě
7 z 10 českých řidičů špatně vidí a neví o tom. Zanedbáváním pravidelných kontrol zraku ohrožují na silnici nejen sebe, ale i ostatní účastníky provozu. Abychom zvýšili povědomí o tomto důležitém tématu a motivovali řidiče k pravidelnému měření, upozornili jsme na tuto znepokojující statistiku za pomoci silné vizuální metafory – silnice ve tvaru lidského oka, na které právě došlo k hromadné dopravní nehodě sedmi z celkových deseti automobilů ve vizuálu.
Přihlašovatel: | DDB Prague |
---|---|
Agentura: | DDB Prague |
Klient: | GrandOptical |
Značka: | GrandOptical |
Produkce: | Fame Factory |
Chief Creative Officer | Dora Pružincová |
Creative Director | Amila Hrustić Batovanja |
Head of Art | Emil Nitkulinec |
Copywriter | Marek Černý, Jana Brišová |
Senior Art Director | Ivan Ardura |
CGI Artist | Jan Reeh |
Business Director | Rostislav Novák |
Head Producer | Ondřej Martinec |