7 z 10 českých řidičů špatně vidí a neví o tom. Zanedbáváním pravidelných kontrol zraku ohrožují na silnici nejen sebe, ale i ostatní účastníky provozu. Abychom zvýšili povědomí o tomto důležitém tématu a motivovali řidiče k pravidelnému měření, upozornili jsme na tuto znepokojující statistiku za pomoci silné vizuální metafory – silnice ve tvaru lidského oka, na které právě došlo k hromadné dopravní nehodě sedmi z celkových deseti automobilů ve vizuálu.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague
Klient: GrandOptical
Značka: GrandOptical
Produkce: Fame Factory
Chief Creative Officer Dora Pružincová
Creative Director Amila Hrustić Batovanja
Head of Art Emil Nitkulinec
Copywriter Marek Černý, Jana Brišová
Senior Art Director Ivan Ardura
CGI Artist Jan Reeh
Business Director Rostislav Novák
Head Producer Ondřej Martinec