V roce 2022 se lidé kvůli strachu z budoucnosti začali bát investovat. Preferovali peníze v hotovosti nebo na spořícím účtu, ale ne investice s delším horizontem. Kampaň pro Fondee, aplikaci pro dlouhodobé investice, jsme proto postavili na myšlence, že nikdo neví, co budoucnost přinese. Ale jedno víme na tuty – peníze budou potřeba vždycky. Tři vizuály, tři odlehčené vize roku 2050 pro OOH nasazení v Praze, Brně a Bratislavě.

Přihlašovatel: YYY agency
Agentura: YYY agency
Klient: Fondee
Značka: Fondee
Produkce: Bumerang Film
Creative Director Marek Linhart
Head of Art Pavel Hluchý
Strategic Planner Tomáš Charouz
Copywriter Jan Mička
Copywriter Jindra Jinoch
Copywriter Marek Linhart
Copywriter Jana Brišová
CGI Jan Reeh
Producer Karel Studený
Account Manager Michal Kříž