Visual craft: Postproduction
Zítra dnes
V roce 2022 se lidé kvůli strachu z budoucnosti začali bát investovat. Preferovali peníze v hotovosti nebo na spořícím účtu, ale ne investice s delším horizontem. Kampaň pro Fondee, aplikaci pro dlouhodobé investice, jsme proto postavili na myšlence, že nikdo neví, co budoucnost přinese. Ale jedno víme na tuty – peníze budou potřeba vždycky. Tři vizuály, tři odlehčené vize roku 2050 pro OOH nasazení v Praze, Brně a Bratislavě.
Přihlašovatel: | YYY agency |
---|---|
Agentura: | YYY agency |
Klient: | Fondee |
Značka: | Fondee |
Produkce: | Bumerang Film |
Creative Director | Marek Linhart |
Head of Art | Pavel Hluchý |
Strategic Planner | Tomáš Charouz |
Copywriter | Jan Mička |
Copywriter | Jindra Jinoch |
Copywriter | Marek Linhart |
Copywriter | Jana Brišová |
CGI | Jan Reeh |
Producer | Karel Studený |
Account Manager | Michal Kříž |