Očkovací kampaň byla v kontextu pandemie nevšední především svou odlehčenou tonalitou, která reagovala na měnící se náladu ve společnosti. Ve třech vlnách přinesla vždy nové sdělení, které pokaždé stavělo na hře s českým jazykem a specifickém insightu. Kampaň vzbudila velký zájem široké veřejnosti a stala se jednou z nejvíc diskutovaných kampaní na sociálních sítích.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague
Klient: Magistrát hlavního města Prahy
Značka: Magistrát hlavního města Prahy
Produkce: DDB Prague
Chief Creative Officer Dora Pružincová
Creative Director Amila Hrustić Batovanja
Head of Art Emil Nitkulinec
Copywriter Simona Luteránová, Veronika Šaumanová
Senior Designer Zora Makovská, David Boleslav
Other copywriters Jiří Kirchner, Ondřej Zvolský
Senior Project Manager Ivana Volavá
Business Director Nikola Bochová