Copywriting: Storytelling
Stříbro
Lockdownů už bylo dost
Dlouhé lockdowny během pandemie covidu-19 byly náročné. V této kampani se proto Magistrát hlavního města Prahy rozhodl přistoupit k tomuto vážnému tématu místo strašení s humorem. Ukazujeme běžné situace, které se ale mohou zvrtnout, když se dějí online během lockdownu. Začínáme vždy maličkostí, na kterou se ale nabalí další a další věci, situace se komplikuje a končí trpkým ale humorným finále, po kterém vysvětlujeme, že tomuhle všemu se dalo předejít, kdyby se dostatek lidí nechal očkovat.
Přihlašovatel: | DDB Prague |
---|---|
Agentura: | DDB Prague |
Klient: | Magistrát hlavního města Prahy |
Značka: | Magistrát hlavního města Prahy |
Produkce: | Fame Factory |
Chief Creative Officer | Dora Pružincová |
Creative Director | Gert Laubscher |
Senior copywriter | Ondřej Zvolský |
Copywriter | Simona Luteránová |
Sound engineer | Ondřej Dvořák |
Account Director | Nikola Bochová |
Account Manager | Ivana Volavá |