Dlouhé lockdowny během pandemie covidu-19 byly náročné. V této kampani se proto Magistrát hlavního města Prahy rozhodl přistoupit k tomuto vážnému tématu místo strašení s humorem. Ukazujeme běžné situace, které se ale mohou zvrtnout, když se dějí online během lockdownu. Začínáme vždy maličkostí, na kterou se ale nabalí další a další věci, situace se komplikuje a končí trpkým ale humorným finále, po kterém vysvětlujeme, že tomuhle všemu se dalo předejít, kdyby se dostatek lidí nechal očkovat.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague
Klient: Magistrát hlavního města Prahy
Značka: Magistrát hlavního města Prahy
Produkce: Fame Factory
Chief Creative Officer Dora Pružincová
Creative Director Gert Laubscher
Senior copywriter Ondřej Zvolský
Copywriter Simona Luteránová
Sound engineer Ondřej Dvořák
Account Director Nikola Bochová
Account Manager Ivana Volavá