Design: Brand identity
Nová vizuální identita Na Výstavišti
Novou vizuální identitou jsme chtěli podtrhnout celkovou proměnu, kterou Výstaviště za poslední 4 roky prochází. Ze zanedbaného areálu, který se postupně revitalizuje a rekonstruuje, se stává oblíbené volnočasové místo s vlastní komunikační značkou. Ta je založena na silné myšlence, která smazává hranice mezi logem a slovním označením. Cílem je z původního názvu vybudovat název místní, protože „Nejlepší je to Na Výstavišti“.
Přihlašovatel: | Výstaviště Praha |
---|---|
Agentura: | Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal |
Klient: | Výstaviště Praha |
Značka: | Na Výstavišti |
Produkce: | Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal |
Designer | Tereza Hejmová |
Designer | Štěpán Malovec |
Designer | Martin Odehnal |