Design: Brand identity
Zlato
Redesigning healthcare system
Zdravotní pojišťovny dlouhé roky přetahovali mezi sebou stovky tisíc klientů se základními preventivními nabídkami v řádu stokorun. Nikdo nemluví o limitech zdravotního systému.
VZP jako největší zdravotní pojišťovna na našem trhu otevřela diskuzi o tom, že systém má své limity a prevence je důležitá. Chceme mluvit o tom, že je potřeba se ke svému zdraví chovat zodopovědně tak, aby systém zůstal dostupný pro všechny. A tak jsme začali od základů.
Přihlašovatel: | McCann Prague |
---|---|
Agentura: | McCann Prague |
Klient: | Všeobecná zdravotní pojišťovna |
Značka: | VZP |
Produkce: | Procoma |
Chief Creative Officer | Leonard Savage |
Head of Craft | Jiří Horut |
Executive Creative Director | Filip Kukla |
Art Director | Robert Houzar |
Copywriter | Jaroslav Schovanec |
PR & Health Director | Peter Hermann |
Account Director | Jan Antonů |
Account Manager | Veronika Kovalčíková |
Agency Producer | Jitka Baldwin |
Photographer | Patrik Klema |
Director of Photography | Martin Doupa |