Kampaň Azyl menu podporuje sbírku na teplá jídla pro azylové domy, která by jinak skončila v koši. Přes snahu co nejlépe plánovat, zbyde denně v českých jídelnách 72 000 porcí. To je 72 000 vyhozených šancí nasytit potřebné. Kreativa si tak hraje s názvy klasických jídel, jako je Big Mac nebo šišky s mákem. Naráží tím na fakt, že lidé v azylových domech nemají k jídlu často vůbec nic. Kampaň, která propojila prevenci plýtvání potravin se sociální pomoci, vybrala za měsíc přes 226 000,- Kč.

Přihlašovatel: WMC Grey
Agentura: WMC Grey
Klient: Zachraň jídlo, z.s.
Značka: Zachraň jídlo
Produkce: WMC Grey in house
Copywriter Klára Javůrková
Art Director Radek Pleha
Junior Copywriter Aneta Lišková
Senior Graphic Designer Josef Plíhal
Graphic Designer Martin Šimon
Creative Director David Suda
Manager Daniel Provazník
Copywriter Pavel Wilhelm Přibyl