Film: Medium format (16-60")
Stříbro
Péťa
„Reklama, která pro LGBT+ lidi udělala víc práce než pochody PRIDE.“ Jeden z pozitivních ohlasů na náš spot dokresluje důležitost osvěty témat, která v ČR stále vyvolávají emoce a diskusi. České dráhy jako první velká státní instituce se k tomu přihlásily v reklamě. V zápletce našeho příběhu jsme využili záměny jmen, abychom citlivé téma humorně odlehčili. Jelikož šlo navíc o propagaci cest do Maďarska, které je netolerancí k menšinám vyhlášené, vzbudila reklama rozruch v tamních médiích.
| Přihlašovatel: | Havas Prague |
|---|---|
| Agentura: | Havas Prague |
| Klient: | České dráhy |
| Značka: | České dráhy |
| Produkce: | T.H.A. |
| Creative Director | Jakub Kolářík |
| Creative Director | Petr Čech |
| Art Director | Pavel Slováček |
| Copywriter | Zdenek Buchtela |
| account director | Marcela Brabcová |
| Režie | Ondřej Trojan |
| Kameraman | Tomáš Sysel |
| Zvuk | Jiří Klenka |
| Producer | Michaela Syslová |