Česká spořitelna dlouhodobě podporuje sebevědomí lidí v rámci platformy #silnější. V podzimní kampani porazila naše hrdinka svou vnitřní sabotérku, která v ní zasévala zbytečné pochybnosti. Na příběh navázal se stejnou hrdinkou i vánoční spot. Povzbudivé sdělení, že na vánoční zázraky nemusíme jen čekat, ale naopak je můžeme vzít do svých rukou, mířilo na všechny, kteří v sobě někdy nemají dost odvahy udělat první krok. Třeba vstříc nové lásce.

Přihlašovatel: VML
Agentura: VML, OAK Prague
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna
Produkce: Creative Embassy
Executive Creative Director Tomáš Novotný
Creative Lead Tereza Svěráková
Group Account Director Jakub Hereš
Client Lead Tomáš Dvořák
Senior Account Manager Petra Dudková
Junior Account Manager Thi Ngoc Anh Nguyenová
Copywriter Tomáš Novotný, Tomáš Křešnička, Jaroslav Kratochvíla
Art Director Anna Balounová
Strategic planner Lucie Brichová
Director Jana Brožková, Jan Švejkar
Producer Václav Sládek
Editor Marek Krakovský
Photographer David Turecký
Director of Photography Michal Babinec
Music Composer Jan Šleška, Česká spořitelna - Vánoce