A: 4. Film: Medium format (16-60")
Následujte kvalitu
Na začátku jsme se všichni zeptali svého auta, kde by chtělo tankovat, kdyby si samo mohlo vybrat. A tak vzniklo celé divácky atraktivní a zapamatovatelné dílo s hlavním sdělením Následujte kvalitu, které má za cíl v závěrečné fázi rebrandingu vyzdvihnout právě mimořádnou kvalitu pohonných hmot. S cisternou příjíždí na čerpací stanice po celé republice i nová éra značky ORLEN.
Přihlašovatel: | Kaspen/Jung von Matt |
---|---|
Agentura: | Kaspen/Jung von Matt |
Klient: | ORLEN Unipetrol RPA s.r.o. |
Značka: | ORLEN |
Produkce: | Filmservice |
Creative Director | Tomáš Kopečný |
Client Service Director | Barbora Hájková |
Account Director | Adéla Djelmová |
Art Director | Richard Svárovský |
Copywriter | Viktor Špála |
Film Director | Hans Emanuel |
Director of Photography | Roman Martinéz De Bujo |
Music Composer | Karel Havlíček |