Náborová kampaň pro Český svaz rychlostní kanoistiky představuje kanoistiku jako všestranný sport, který dětem nabízí nejen sportovní vyžití, ale hlavně je učí samostatnosti. A tu kolem 8. roku života začínají děti doslova vyžadovat. Jedině na lodi mohou trávit čas daleko od starostí, ale hlavně daleko od rodičů. Tento „skrytý“ benefit je hlavní myšlenkou kampaně. Ukázali jsme dětem, že kanoistika má na rozdíl od fotbalu nebo hokeje tu výhodu, že rodiče a jejich „kecy“ necháte na břehu.

Přihlašovatel: VML
Agentura: VML
Klient: Český svaz rychlostní kanoistiky
Značka: Český svaz rychlostní kanoistiky
Produkce: Bypass s.r.o.
Creative Director Miloš Kočí
Copywriter Dušan Koutský
Art Director Tomáš Bajer
Photographer Barbora Reichová
Illustrator Aleš Pokorný
Web Designer Jiří Spurný
Director Jakub Veselý
Director of Photography Ondřej Andrešič
Sound Jan Kalužný
Producer Barbora Kasper
Executive Manager Miroslav Škopek
Executive Director Tomáš Coufal
Chief Creative Officer Miloš Kočí