Konzervy, těstoviny a mnohdy nic. Takové je běžné menu v azylových domech. Přitom se v jídelnách denně vyhodí 72 000 nevydaných porcí. Díky koupi Obědovky převeze Zachraň jídlo nevydané porce, které by se jinak vyhodily. Kampaň akcentuje skutečný příběh obyvatelky azylového domu. Obsah jejího talíře je pak použit jako metafora pro různé životní situace, kterými si prošla. Protože i jedno zdánlivě obyčejné, plnohodnotné jídlo může změnit život těchto lidí k lepšímu.

Přihlašovatel: WMC Grey
Agentura: WMC Grey
Klient: Zachraň Jídlo, Z.s.
Značka: Zachraň Jídlo, Z.s.
Produkce: Creative Embassy
Creative Director David Suda
Copywriter Aneta Lišková
Art Director Martin Šimon
Video Maker Pavla Valouchová
Animace Alija Štiková
Account Manager Marcela Zálohová
Strategie Daniel Provazník
Director Mughshot