A: 4. Film: Medium format (16-60")
Stříbro
Život na talíři
Konzervy, těstoviny a mnohdy nic. Takové je běžné menu v azylových domech. Přitom se v jídelnách denně vyhodí 72 000 nevydaných porcí. Díky koupi Obědovky převeze Zachraň jídlo nevydané porce, které by se jinak vyhodily. Kampaň akcentuje skutečný příběh obyvatelky azylového domu. Obsah jejího talíře je pak použit jako metafora pro různé životní situace, kterými si prošla. Protože i jedno zdánlivě obyčejné, plnohodnotné jídlo může změnit život těchto lidí k lepšímu.
Přihlašovatel: | WMC Grey |
---|---|
Agentura: | WMC Grey |
Klient: | Zachraň Jídlo, Z.s. |
Značka: | Zachraň Jídlo, Z.s. |
Produkce: | Creative Embassy |
Creative Director | David Suda |
Copywriter | Aneta Lišková |
Art Director | Martin Šimon |
Video Maker | Pavla Valouchová |
Animace | Alija Štiková |
Account Manager | Marcela Zálohová |
Strategie | Daniel Provazník |
Director | Mughshot |