A: 4. Film: Medium format (16-60")
Kulturisti, České dráhy
Profesor umění, který míří se studenty do Vídně navštívit slavné galerie, narazí na trojici kulturistů, kteří jim zabrali místa ve vlaku. Profesor ukáže, že duch je silnější než svaly, a elegantně situaci vyřeší. Spot poukazuje na výhody rezervace místenek na delší trasy a propojuje témata kultury a turistiky s kulturistikou - odkazem na rakouského rodáka Arnolda Schwarzeneggera a jeho muzeum v Thallu. Příběh končí překvapivou pointou, když se setkávají fanoušci umění a fanoušci "Árnýho".
Přihlašovatel: | Havas Worldwide Prague a.s. |
---|---|
Agentura: | HAVAS Prague |
Klient: | České dráhy |
Značka: | České dráhy |
Produkce: | T.H.A. |
Creative Director | Petr Čech |
Creative Director | Jakub Kolařík |
Art Director | Pavel Slováček |
Copywriter | Zdenek Buchtela |
Account Director | Lucie Fialová |
Account Manager | Lucie Novotná |