A: 8. Campaign: Integrated
Stříbro
Rozumíme českým kutilům
Ve svém segmentu je hobby market řetězec UNI HOBBY jedinou původní českou značkou čelící tlaku zahraničních hobby marketů. Na lokální diferenciaci jsme postavili dlouhodobý komunikační koncept ROZUMÍME ČESKÝM KUTILŮM. Řečí značky se stal v integrované komunikaci slang řemeslníků a kutilů. Značku jsme redefinovali od první ATL přítomnosti po 13 letech po názvosloví produktů v běžné komunikaci.
Přihlašovatel: | Mark BBDO, a.s. |
---|---|
Agentura: | Mark BBDO, a.s. |
Klient: | UNI HOBBY |
Značka: | UNI HOBBY |
Produkce: | IS Produkce |
Creative Director | Martin Mareš |
Art Director | Lucie Štorková |
Art Director | Bernard Netopil |
Copywriter | Vladislav Bureš |
Copywriter | Lucie Bax |
Copywriter | Michal Kozelka |
Manager | Josef Zábojník |
Manager | Marie Kulková |
Manager | Josef Vítek |