Fofrtaška 2.0 začala jako mezigenerační vtip o důchodcích. Během SoMe aktivace o ni mladí hráči projevili skutečný zájem. S Braasi Industry, Kaufland a SINNERS Esports jsme ji tedy vyrobili. Díky digitální kampani, influencerům, partnerství s The Mag i on-trade prezentaci se podařilo z prodejů Fofrtašky vybrat přes milion Kč na Ježíškova vnoučata a překonat rekord charity streamu na Twitchi. Fofrtaška se předvedla na esportových eventech i fashion weeku a stala se artefaktem spojujícím generace.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague, FUSE, OMD, FleishmanHillard
Klient: Kaufland
Značka: Kaufland
Produkce: DDB Fame Factory
Chief Creative Officer, Creative Director, Head of Art Dora Pružincová, Ivan Soukup, Emil Nitkulinec
Senior Copywriter Ondrej Kolek
Senior Art Director Bedirhan Akcan
Designer Iman Delic, Kryštof Henzl, Danila Shlenov
Managing Director, Project Manager, FTW Tomáš Klesa, Ludmila Růžičková
Producer Ondrej Martinec, David Havel
Film Director, DOP Kryštof Jankovec, Michal Budínský, Faraz Alam
Photographer Pavel Hejný
Sound Designer, Video Editor Ondřej Dvořák, Evžen Zalevsky, Pello Seron
Product Design Šimon Brabec
Esports Strategy & Operations, FUSE Lukáš Kuchta, Martin Šula
Media Strategy, OMD Radek Kovář, Beno Jakubův
Digital Media Operations, OMD Tereza Nechanická
Associate Director, FleishmanHillard Marcel Bodnár