Fofrtaška 2.0 začala jako mezigenerační vtip a tzv. MEMErch. Mezi fanoušky esportu se vtip stal virální a brzy začali hráči nosit i na zápasy cedule, že ji opravdu chtějí. S Braasi Industry, Kaufland a SINNERS Esports jsme ji navrhli a vyrobili 50 kusů. Veškeré výtěžky z prodejů a charitativního streamu putovaly na podporu seniorů skrze Ježíškova vnoučata. S Fofrtaškou jsme dokonce překonali rekord charitativního streamu na Twitch a komunita mladých přispěla na seniory přes 1m Kč.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague, FUSE, OMD, FleishmanHillard
Klient: Kaufland
Značka: Kaufland
Produkce: DDB Fame Factory
Chief Creative Officer, Creative Director, Head of Art Dora Pružincová, Ivan Soukup, Emil Nitkulinec
Senior Copywriter Ondrej Kolek
Senior Art Director Bedirhan Akcan
Designer Iman Delic, Kryštof Henzl, Danila Shlenov
Managing Director, Project Manager, FTW Tomáš Klesa, Ludmila Růžičková
Producer Ondrej Martinec, David Havel
Film Director, DOP Kryštof Jankovec, Michal Budínský, Faraz Alam
Photographer Pavel Hejný
Sound Designer, Video Editor Ondřej Dvořák, Evžen Zalevsky, Pello Seron
Product Design Šimon Brabec
Esports Strategy & Operations, FUSE Lukáš Kuchta, Martin Šula
Media Strategy, OMD Radek Kovář, Beno Jakubův
Digital Media Operations, OMD Tereza Nechanická
Associate Director, FleishmanHillard Marcel Bodnár