Při včasné diagnóze se dá léčit až 50 % případů rakoviny, ale jen málo páníčků vodí své mazlíčky na pravidelné kontroly. Přitom se na smluvený termín dostaví 90 % lidí. Proto jako první značka zahájil Hill’s Pet Nutrition osvětu o rakovině domácích mazlíčků v regionu EMEA se zaměřením na jeden prostý krok: zavolat veterináři. Hill’s dal hlas influencerům, které lidé sledují nejvíce – kočkám a psům – a využil je, aby šířili informace o The Call po dobu jednoho měsíce ve více než 30 zemích.

Přihlašovatel: WPPatCP/VML
Agentura: WPPatCP/VML
Klient: Hill's Pet Nutrition
Značka: Hill's Pet Nutrition
Produkce: Bubenská Production
Executive Creative Director Global Arlo Oviatt
Executive Creative Director EMEA Julia Dovlatova
Creative/Art Olga Ricart, Kaan Yayla, Alexandros Chouliaris
Creative/Copy Melissa Carson, Emma Hart, Caolan Forde
Creative/Art/Branding Štefan Bunganič
Producer Tomas Tomasek
Video Editor Simon Stefanidis, Kaan Yayla, Olga Ricart
Global Group Account Director Deborah Pawlik
Account Supervisor Marilu Hagen
Senior Account Executive Silvie Korbalarova
Client Hill's Pet Nutrition
Director of Marketing, EMEA Philip Steeger
Marketing Director, EMEA Maria Yarinova
Brand Manager, EMEA Sahra Liefke