Aby Pilsner Urquell vystoupil z řady sponzorů na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech, museli jsme udělat něco jedinečného. Dostat se na červený koberec, i když se tam sponzoři klasickou formou prezentovat nesmějí. A tak vznikla první večerní róba na světě vyrobená z piva. Kampaň se objevila ve více než 160 médiích, od bulvárních až po luxusní módní časopisy, a v důsledku toho naše získaná mediální hodnota překročila svůj cíl o 900 procent.

Přihlašovatel: IMMINENT
Agentura: IMMINENT
Klient: Asahi CE & Europe Services s.r.o.
Značka: Pilsner Urquell
CEO, IMMINENT Darko Silajdžić
COO, IMMINENT Veronika Babkovová
Business Director, IMMINENT Magdaléna Löbl, Nikola Bochová
Senior Project Manager, IMMINENT Yaya Mlynárová
Producer, IMMINENT Veronika Ohrádková
Designer, IMMINENT Anežka Macková
Case study creator & creative supervision Dora Pružincová
Case study creator & Art Direction Amila Hrustic
Senior Brand Manager, Pilsner Urquell Kristýna Tereková
Brand Manager, Pilsner Urquell Soňa Repčíková
Spolupracující PR agentura Bison&Rose