Národní den bez spěc využil kulturních, sportovních a vzdělávacích akcí k získání celorepublikové publicity a zvýšení povědomí o problému rychlé jízdy před jedním z nejtragičtějších víkendů na českých silnicích - Velikonocemi. Zpožděním zásadních událostí, jako národní fotbalový pohár, rozhlasové zprávy, oblíbené divadelní představení nebo výuku na VŠKK, přilákal tento den hlavní televizní zpravodajství, které během jediného dne doručilo zprávu více než 25 % obyvatel.

Přihlašovatel: McCann Prague
Agentura: McCann Prague / Hero&Outlaw
Klient: Česká asociace pojišťoven
Značka: Česká asociace pojišťoven
Creative Director Vítězslav Štrobl
Creative Director Aleš Brichta
Creative Excellence Manager Alice Reindlová
Account Director Michal Míka
Account Manager Bára Divíšková
Chief Creative Officer Leonard Savage
Chief Executive Officer Jan Binar
Chief Media Officer Petra Pipková
Social Media Manager Monika Šindelářová
Media & Channel Specialist Daniela Klapálková
Motion Designer Catalina Wullich
Media Jan Pfeifer (MEDIABRANDS)
Senior PR Consultant Denisa Ladka Morgensteinová (Hero&Outlaw)
PR Consultant Lucie Grošaftová (Hero&Outlaw)
Managing Director Ivo Půr