C: 4. Gaming
silnější v gamingu, #silnější v životě
Cílem platformy #silnější od České spořitelny je posilovat sebevědomí lidí – tentokrát gamerů. Výzkumy ukázaly, že gaming podporuje vlastnosti a dovednosti (logika, kreativita, trpělivost…) užitečné v reál. životě. Komunikace #levelupyourlife tak dala najevo hráčům: ČS ví, že hraní není ztráta času, ale dělá vás v životě #silnější. Našli jsme originální úhel pohledu a hráči to ocenili. ČS se stala nejlépe rozeznatelnou finanční značkou v gamingu. Gameři se dokonce začali ucházet o práci v ČS.
Přihlašovatel: | VML |
---|---|
Agentura: | VML |
Klient: | Česká spořitelna |
Značka: | Česká spořitelna |
Produkce: | AdKolektiv Prague |
Executive Creative Director | Tomáš Novotný |
Account Director | Milan Hrubý |
Account Manager | Marek Vyjdák |
Copywriter | Tomáš Křešnička |
Art Director | Dmitrii Ufimtsev |
Art Director | Tomáš Kubíček |
Digital Creative Lead | Michal Vokoun |
Digital Creative | Michaela Brůhová |