Cílem platformy #silnější od České spořitelny je posilovat sebevědomí lidí – tentokrát gamerů. Výzkumy ukázaly, že gaming podporuje vlastnosti a dovednosti (logika, kreativita, trpělivost…) užitečné v reál. životě. Komunikace #levelupyourlife tak dala najevo hráčům: ČS ví, že hraní není ztráta času, ale dělá vás v životě #silnější. Našli jsme originální úhel pohledu a hráči to ocenili. ČS se stala nejlépe rozeznatelnou finanční značkou v gamingu. Gameři se dokonce začali ucházet o práci v ČS.

Přihlašovatel: VML
Agentura: VML
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna
Produkce: AdKolektiv Prague
Executive Creative Director Tomáš Novotný
Account Director Milan Hrubý
Account Manager Marek Vyjdák
Copywriter Tomáš Křešnička
Art Director Dmitrii Ufimtsev
Art Director Tomáš Kubíček
Digital Creative Lead Michal Vokoun
Digital Creative Michaela Brůhová