Kaufland vnímali mladí hráči her především jako obchod pro seniory. Dosud nejodvážnějším projektem v CZ esportu se nám podařilo získat si srdce gamerů a spojit generace. Kampaň Fofrtaška 2.0 začala jako vtip o důchodcích a vyvrcholila největší charitativní sbírkou mladých gamerů na Twitch.tv. Stala se v komunitě takovou ikonou, že s ní hráči cestují na esportové turnaje a strhl se o ni zájem i na pražském Fashion Weeku. Skrze Fofrtašku přispěli mladí hráči přes milion Kč na Ježíškova vnoučata.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague, FUSE, OMD, FleishmanHillard
Klient: Kaufland
Značka: Kaufland
Produkce: DDB Fame Factory
Chief Creative Officer, Creative Director, Head of Art Dora Pružincová, Ivan Soukup, Emil Nitkulinec
Senior Copywriter Ondrej Kolek
Senior Art Director Bedirhan Akcan
Designer Iman Delic, Kryštof Henzl, Danila Shlenov
Managing Director, Project Manager, FTW Tomáš Klesa, Ludmila Růžičková
Producer Ondrej Martinec, David Havel
Film Director, DOP Kryštof Jankovec, Michal Budínský, Faraz Alam
Photographer Pavel Hejný
Sound Designer, Video Editor Ondřej Dvořák, Evžen Zalevsky, Pello Seron
Product Design Šimon Brabec
Esports Strategy & Operations, FUSE Lukáš Kuchta, Martin Šula
Media Strategy, OMD Radek Kovář, Beno Jakubův
Digital Media Operations, OMD Tereza Nechanická
Associate Director, FleishmanHillard Marcel Bodnár