C: 4. Gaming
PIMPLED UP MOUSE
85 % teenagerů trpí akné a hráči nejsou výjimkou. Právě naopak, a to především kvůli špinavým herním periferiím, které jsou plné bakterií. Podle výzkumů jich je na ovladačích dokonce 5x víc než na záchodovém prkénku.
Abychom hráčům tento na první pohled neviditelný problém vizualizovali, využili jsme populární trend „customizování“ herního vybavení. Vyrobili jsme první myš s extra tlačítkem, které mělo jedinou funkci: připomenout hráčům, aby si pravidelně myli jak svůj herní gear, tak ruce.
Přihlašovatel: | Good Game |
---|---|
Agentura: | Good Game |
Klient: | La Roche-Posay, L‘Oréal |
Značka: | Effaclar |
Creative Director | Jan Benda |
Producer | Gabriela Hudec |
Manager | Pavel Pštross |
Art Director | Václav Kudělka |
Editor | Rob Burdon |
Executive | Mirko Baumann |