Misí České spořitelny je odjakživa prosperita země. Bez silných jednotlivců, ale není silná společnost a výzkum ukázal, že historie se podepsala na sebevědomí Čechů. Proto vznikla dlouhodobá kreativní platforma #silnější s cílem zvyšovat sebevědomí jednotlivců a komunit. Od roku 2021 je oslavuje a inspiruje – konzistentně ve všech tradičních i netradičních kanálech (některé poprvé v ČR). Brand image pomáhá setrvale snižovat počet „odmítačů“ značky a zvyšovat NPS u mladých (klíčová cíl. skupina).

Přihlašovatel: VML
Agentura: VML, OAK Prague
Klient: Česká spořitelna
Značka: Česká spořitelna
Executive Creative Director Tomáš Novotný
Creative Lead Tereza Svěráková
Creative Director Ondřej Kašák
Group Account Director Jakub Hereš
Client Lead Tomáš Dvořák
Account Supervisor Ondřej Duka
Senior Account Manager Petra Dudková, Veronika Stárová
Account Manager Marek Vyjdák, Leonora Nushi, Lucie Nováková
Junior Account Manager Thi Ngoc Anh Nguyenová, Veronika Kozáková, Barbora Matoušková
Copywriter Jaroslav Kratochvíla, Kateřina Fišarová, Tomáš Křešnička, Anna Soukupová
Art Director Dmitrii Ufimtev, Anna Balounová, Tomáš Kubíček, Valerie Rónová, Zuzana Marhefková
Digital Creative Lead Michal Vokoun
Digital Creative Michaela Brůhová