D: 2. Business transformation
Think before pink
Populární český lék proti bolesti Ibalgin se jako první farmaceutický brand v ČR rozhodl obětovat vlastní zisky a místo obvyklé prodejní kampaně, jaké dělají všichni konkurenti, začal veřejnost inspirovat a edukovat, jak předcházet nebo zmírnit běžné bolesti hlavy, svalů a kloubů BEZ PRÁŠKŮ. A díky této zásadní změně komunikace posílil nejen svoji brand image jako experta na holistické řešení bolesti, ale současně dosáhl i rekordního nárůstu market share na úkor svých největších konkurentů.
Přihlašovatel: | Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi |
---|---|
Agentura: | Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi |
Klient: | Sanofi |
Značka: | Ibalgin |
Produkce: | Boogie Films |
Creative Director | Petr Roth |
Art Director | David Vladyka |
Art Director | Jakub Havlík |
Copywriter | Barbora Lazarczyková |
Copywriter | Hana Kašáková |
Manager | Lucia Krajčiová |
Producer | Adam Filus |