Populární český lék proti bolesti Ibalgin se jako první farmaceutický brand v ČR rozhodl obětovat vlastní zisky a místo obvyklé prodejní kampaně, jaké dělají všichni konkurenti, začal veřejnost inspirovat a edukovat, jak předcházet nebo zmírnit běžné bolesti hlavy, svalů a kloubů BEZ PRÁŠKŮ. A díky této zásadní změně komunikace posílil nejen svoji brand image jako experta na holistické řešení bolesti, ale současně dosáhl i rekordního nárůstu market share na úkor svých největších konkurentů.

Přihlašovatel: Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi
Agentura: Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi
Klient: Sanofi
Značka: Ibalgin
Produkce: Boogie Films
Creative Director Petr Roth
Art Director David Vladyka
Art Director Jakub Havlík
Copywriter Barbora Lazarczyková
Copywriter Hana Kašáková
Manager Lucia Krajčiová
Producer Adam Filus