Spojili jsme dvě neslučitelné značky: Kaufland a esportový tým SINNERS. Spolupráce vyvrcholila nejodvážnějším projektem českého Kauflandu. S Braasi Industry jsme vytvořili Fofrtašku 2.0, nákupní tašku pro gamery inspirovanou seniory. Co se zprvu zdálo jako vtip o důchodcích, byla největší charitativní sbírka mezi gamery na podporu seniorů na platformě Twitch.tv. Za podpory redakce The Mag influencerů Mikýře, Agraela či Petra Máry jsme sblížili generace a vytvořili z Kauflandu love brand mladých.

Přihlašovatel: DDB Prague
Agentura: DDB Prague, FUSE, OMD, FleishmanHillard
Klient: Kaufland
Značka: Kaufland
Produkce: DDB Fame Factory
Chief Creative Officer, Creative Director, Head of Art Dora Pružincová, Ivan Soukup, Emil Nitkulinec
Senior Copywriter Ondrej Kolek
Senior Art Director Bedirhan Akcan
Designer Iman Delic, Kryštof Henzl, Danila Shlenov
Managing Director, Project Manager, FTW Tomáš Klesa, Ludmila Růžičková
Producer Ondrej Martinec, David Havel
Film Director, DOP Kryštof Jankovec, Michal Budínský, Faraz Alam
Photographer Pavel Hejný
Sound Designer, Video Editor Ondřej Dvořák, Evžen Zalevsky, Pello Seron
Product Design Šimon Brabec
Esports Strategy & Operations, FUSE Lukáš Kuchta, Martin Šula
Media Strategy, OMD Radek Kovář, Beno Jakubův
Digital Media Operations, OMD Tereza Nechanická
Associate Director, FleishmanHillard Marcel Bodnár