Přes 40 % procent Čechů nad 15 let alespoň jednou v životě zkusilo nelegální drogu. 33 % považuje audiovizuální díla za nejlepší formu prevence. Kampaň Zkratky, stojící na myšlence drog coby cest k instantním řešením, zvolila jako klíč k nejrizikovější skupině 15-29 let seriál ADIKTS Adama Sedláka. Cílem unikátní formy branded entertainmentu vytvořené ve spolupráci s ČT pro iVysílání je vyvolat zájem o téma mezi mladými, vybudit společenskou diskusi a vytvořit most k navazující edukační kampani.

Přihlašovatel: McCann Prague
Agentura: McCann Prague
Klient: Česká asociace pojišťoven
Značka: ČAP
Produkce: Shore Points, Česká televize
Chief Creative Officer Leonard Savage
Creative Director Aleš Brichta
Creative Director Vítězslav Štrobl
Art Director Robert Houzar
Group Account Director Michal Míka
Account Manager Bára Divíšková
Photographer Patrik Klema
Director Adam Sedlák
Director of Photography Dušan Husár
Producer Jan Matoušek (ČAP), Jakub Jíra, Kryštof Zelenka (Shore Points), Jakub Mahler (ČT)
Editor Šimon Hájek
Music Composer Oliver Torr
Sound Design Jakub Jurásek, Jan Šulcek
Casting Mája Hamplová
PR Agency / Talent Agency Hero & Outlaw / Renegadz