E: 4. Film craft: Production design
Stříbro
Bohém
Bohém, nový prémiový ležák z nabídky Krušovického pivovaru si říkal o bohémské pojetí televizní reklamy. Proto jsme se rozhodli využít netradiční mediální strategii a připravit dva spoty. V první části v něm básník Vladimír Polívka poeticky popisuje funkční benefity produktu. Na jejím konci je záběr na Vladimírova otce, Bolka Polívku, jenž je cliffhangerem před následujícím spotem, ve kterém si od začátku do konce užívá života jako pravý Bohém a snaží se tento um předat svému synovi Vladimírovi.
Přihlašovatel: | FLO Group s.r.o |
---|---|
Agentura: | FLO |
Klient: | HEINEKEN Česká republika |
Značka: | Krušovice Bohém |
Produkce: | Boogie Films |
Executive Creative Director | Václav Krejčí |
Manager | Petr Kroupa |
Executive | Lucie Coufalová |
Creative Director | Viktor Říha |
Creative Director | Tomáš Vápeník |
Creative Director | Ondřej Hübl |
Director | Milan Balog |
Director of Photography | Marián Ontko |
Producer | Jan Hrubec |
Producer | Daniela Kašpar |
Designer | Martin Muhl |
Designer | Miroslav Věšín |
Chief Creative Officer | Pavel Flégl |