E: 5. Film craft: SFX & CGI
Shortlist
Když se lidi na internetu radují ze Sýrovky jako malí
Chtěli jsme rozšířit produktově orientovanou nabídku na komplexní 360° kampaň budující značku a zároveň rozvíjející myšlenku kampaně v cílové skupině. Žluté míčky, které byly ústředním prvek ATL kampaně jsme přenesli do online a i v roce 2023 jsme udělali starý dobrý virál! Jako první na trhu jsme využili kombinaci zdánlivě user generated contentu s CGI a vytvořili 3 videa, ve kterých Mekáče zaplavily žluté míčky. A protože vypadaly fakt skvěle, samy o sobě udělaly 2 miliony organických impresí.
| Přihlašovatel: | Follow Bubble s.r.o. |
|---|---|
| Agentura: | Follow Bubble | DDB Prague | BareBear production |
| Klient: | McDonald's |
| Značka: | McDonald's |
| Creative Director | Martin Pistulka |
| Creative Lead | Tomáš Furák |
| Design Lead | Helena Břínková Fehrerová |
| Media Lead | Jakub Ondrej |
| Influencer Marketing Lead | Tereza Leitgebová |
| Production Lead | Ivica Šúrová |
| Copywriter | Anna Kruchňová |
| Designer | Tereza Kýhosová |
| Account Manager | Lizzie Phan |
| Account Lead | Tomáš Hubal |
| Director | Silvia Kolesárová |
| Producer | Filip Bartoš |