Chtěli jsme rozšířit produktově orientovanou nabídku na komplexní 360° kampaň budující značku a zároveň rozvíjející myšlenku kampaně v cílové skupině. Žluté míčky, které byly ústředním prvek ATL kampaně jsme přenesli do online a i v roce 2023 jsme udělali starý dobrý virál! Jako první na trhu jsme využili kombinaci zdánlivě user generated contentu s CGI a vytvořili 3 videa, ve kterých Mekáče zaplavily žluté míčky. A protože vypadaly fakt skvěle, samy o sobě udělaly 2 miliony organických impresí.

Přihlašovatel: Follow Bubble s.r.o.
Agentura: Follow Bubble | DDB Prague | BareBear production
Klient: McDonald's
Značka: McDonald's
Creative Director Martin Pistulka
Creative Lead Tomáš Furák
Design Lead Helena Břínková Fehrerová
Media Lead Jakub Ondrej
Influencer Marketing Lead Tereza Leitgebová
Production Lead Ivica Šúrová
Copywriter Anna Kruchňová
Designer Tereza Kýhosová
Account Manager Lizzie Phan
Account Lead Tomáš Hubal
Director Silvia Kolesárová
Producer Filip Bartoš