E: 5. Film craft: SFX & CGI
Shortlist
Když se lidi na internetu radují ze Sýrovky jako malí
Chtěli jsme rozšířit produktově orientovanou nabídku na komplexní 360° kampaň budující značku a zároveň rozvíjející myšlenku kampaně v cílové skupině. Žluté míčky, které byly ústředním prvek ATL kampaně jsme přenesli do online a i v roce 2023 jsme udělali starý dobrý virál! Jako první na trhu jsme využili kombinaci zdánlivě user generated contentu s CGI a vytvořili 3 videa, ve kterých Mekáče zaplavily žluté míčky. A protože vypadaly fakt skvěle, samy o sobě udělaly 2 miliony organických impresí.
Přihlašovatel: | Follow Bubble s.r.o. |
---|---|
Agentura: | Follow Bubble | DDB Prague | BareBear production |
Klient: | McDonald's |
Značka: | McDonald's |
Creative Director | Martin Pistulka |
Creative Lead | Tomáš Furák |
Design Lead | Helena Břínková Fehrerová |
Media Lead | Jakub Ondrej |
Influencer Marketing Lead | Tereza Leitgebová |
Production Lead | Ivica Šúrová |
Copywriter | Anna Kruchňová |
Designer | Tereza Kýhosová |
Account Manager | Lizzie Phan |
Account Lead | Tomáš Hubal |
Director | Silvia Kolesárová |
Producer | Filip Bartoš |