Přes 40 % procent Čechů nad 15 let alespoň jednou v životě zkusilo nelegální drogu. Polovina Čechů poukazuje na nedostatek informací. Změnit to má integrovaná kampaň Zkratky, stojící na myšlence drog coby cest k instantním řešením. Má zvýšit povědomí o riziku drog především v nejrizikovější skupině 15-29 let. Edukativní součástí je série minipořadů pro ČT „Drogy ve zkratce". Ta v unikátním infografickém stylu cíleném na generaci X na ploše 2 minut bourá mýty a odhaluje nová fakta o drogách.

Přihlašovatel: McCann Prague
Agentura: McCann Prague
Klient: Česká asociace pojišťoven
Značka: ČAP
Produkce: Procoma
Chief Creative Officer Leonard Savage
Creative Director Aleš Brichta
Creative Director Vítězslav Štrobl
Art Director Robert Houzar
Group Account Director Michal Míka
Account Manager Bára Divíšková
Motion Designer Radek Král
DTP Operator Robert Mulderer
Screenplay Petr Koubek
Media Director Jan Suda
Media Specialist Daniela Klapálková
Graphic Web Designer Hana Kudrnáčová
UX Designer Antonín Kůs
Social Media Manager Monika Šindelářová
Social Media Specialist Tomáš Tancer