E: 9. Copywriting: Short
Učitelé jsou třída
Každoročně je vyhodnocováno jako prestižní povolání, lidé ale přesto učitelství jako perspektivní kariéru nevnímají. A rodiče v ní dokonce svým dětem brání. Právě to chtěla zvrátit kampaň “Učitelé jsou třída”, kterou si zadaly pedagogické fakulty a nevládní organizace. Kreativní vizuál záměrně cílí na rodičovskou nostalgii, proto je headline vrytý do školní lavice, jak si to generace dnešních rodičů dobře pamatuje. Má tím připomínat, jak moc se nám učitelé zapisují pod kůži a že to má smysl.
Přihlašovatel: | Aetna, spol. s r. o. |
---|---|
Agentura: | Aetna |
Klient: | Univerzita Karlova ve spolupráci s Pedagogickou fakultou MU a skupinou neziskových organizací, za podpory nadace České spořitelny a MŠMT |
Značka: | - |
Produkce: | Aetna |
Copywriter | Michal Rožek |
Copywriter | Ondřej Holomek |
Manager | Pavel Šmid |
Art Director | Hana Plachetková |