E: 9. Copywriting: Short
Bronz
Pro oči nevidět
Většina očních onemocnění nebolí a vyvíjí se postupně, a tak o nich často ani nevíme. GrandOptical proto dlouhodobě apeluje na lidi, aby nepodceňovali pravidelné měření zraku. Jak ale upozornit na problém, o kterém si lidé často myslí, že se jich netýká? Série vizuálů pomocí hravých headinů a vizuální metafory symbolů uvnitř očí buduje “aha moment”, při kterém lidé vidí následky toho, jaké to je, když někdo pochopí, že nevidí příliš pozdě.
Přihlašovatel: | DDB Prague |
---|---|
Agentura: | DDB Prague |
Klient: | GrandOptical |
Značka: | GrandOptical |
Chief Creative Officer | Klára Palmer, Dora Pružincová |
Creative Director | Iva Nitkulinec, Amila Hrustić Batovanja |
Copywriter | Simona Luteránová, Emma Jones |
Graphic Designer | Ademi Myrzaliyeva |
Business Director | Rosťa Novák |
Project Manager | Martin Tesař |