F: 1. Branding
Shortlist
Nové logo a vizuální identita pro Člověk v tísni
Člověk v tísni je humanitární organizace, která již přes 30 let pomáhá v krizových oblastech po celém světě. Zaměřuje se na respektování lidských práv, vzdělávání i pomoc sociálně vyloučeným lidem. Nové logo odpovídá na otázku, jak klíčové hodnoty pomoci a naděje představit lidem z rozdílných kultur a sociálních vrstev. Symbol lidské postavy, obecně srozumitelná značka, zde působí ve své elementární formě a oslovuje tak široké spektrum lidí prostřednictvím jednoduchého obrazového jazyka.
Přihlašovatel: | Studio Marvil |
---|---|
Agentura: | Studio Marvil |
Klient: | Člověk v tísni |
Značka: | Člověk v tísni |
Art Director | Olga Benešová (Hesounová) |
Art Director | Jiří Karásek |
Art Director | Tereza Saitzová |
Art Director | Vojtěch Vavřín |
Creative Director | Pavel Zelenka |