F: 1. Branding
Stříbro
Vizuální styl pro 78. ročník mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
V hudbě je mnoho emocí a proto nás zajímalo, jak hudba vzniká, co skladatele inspiruje. Jejich milostné osudy jsou často velmi pohnuté. Láska je pro všechny zásadní téma a proto jsme toto chápali jako moment, který může autory a jejich hudbu ještě více sblížit s posluchači. Vizuál je inspirován vztahy konkrétních skladatelů a jejich partnerek nebo partnerů, které je inspirovali a formovali. Tento leitmotiv podle nás překračuje hranice vizuálního stylu a propisuje se do celého festivalu.
Přihlašovatel: | Colmo |
---|---|
Agentura: | Colmo |
Klient: | Pražské jaro o.p.s. |
Značka: | Pražské jaro |
Produkce: | Pražské jaro o.p.s. |
Creative Director | Markéta Hanzalová |
Creative Director | Miroslav Roubíček |
Designer | Matouš Sedlák |
Designer | Kristýna Tučková |
Designer | Tereza Drábková |