F: 2. Print design
Zlato
Kolóra
Pan prezident původně známky vůbec nechtěl. Po „nátlaku“ veřejnosti, požádal, abychom přišli s nápadem, kde bude spíše upozaděn. Tak vznikl koncept Kolóra – soubor barev, který svými názvy odkazuje na společné národní vědomí. Něco, co si všichni neseme ve svých srdcích a vyjadřuje pozitivní sentiment a vlastenectví bez prázdného patosu. Vznikly tak i netradiční prezidentské portréty. Každý úřad, školní třída, či kancelář si může vybrat svůj portrét s barvou, které je jim nejbližší.
Přihlašovatel: | Kreativní tým prezidenta Petra Pavla |
---|---|
Agentura: | Kreativní tým prezidenta Petra Pavla |
Klient: | Prezident České republiky |
Značka: | Petr Pavel |
Copywriter | Richard Kolbe, Martin Přikryl, Martin Starý |
Designer | Petr Štěpán |
Manager | Martin Klčo |
Photographer | J3T - Jana Jabůrková, Jiří Turek |
Heraldika a písmo | Tomáš Brousil |