Pan prezident původně známky vůbec nechtěl. Po „nátlaku“ veřejnosti, požádal, abychom přišli s nápadem, kde bude spíše upozaděn. Tak vznikl koncept Kolóra – soubor barev, který svými názvy odkazuje na společné národní vědomí. Něco, co si všichni neseme ve svých srdcích a vyjadřuje pozitivní sentiment a vlastenectví bez prázdného patosu. Vznikly tak i netradiční prezidentské portréty. Každý úřad, školní třída, či kancelář si může vybrat svůj portrét s barvou, které je jim nejbližší.

Přihlašovatel: Kreativní tým prezidenta Petra Pavla
Agentura: Kreativní tým prezidenta Petra Pavla
Klient: Prezident České republiky
Značka: Petr Pavel
Copywriter Richard Kolbe, Martin Přikryl, Martin Starý
Designer Petr Štěpán
Manager Martin Klčo
Photographer J3T - Jana Jabůrková, Jiří Turek
Heraldika a písmo Tomáš Brousil